30 Ağustos 2008 Cumartesi

Paul'le izlenen bir süper kupa maçı

Maçı bir grup İngiliz ve Rusla seyrettim. Monaco'daki gibi buradaki çoğunluk da Ruslardaydı. Çoğu İngilizce bilmediğinden Doncaster’da yaşayan elektrikçi Paul’le oturmayı yeğledim. Koyu bir Liverpool taraftarı olduğundan Manyoo’nun yenilmesini istiyordu. İstediği de oldu…
Hep söylüyorum. Zenit’in oynadığı futbol 2000’in Galatasaray’ına çok benziyor. Orta sahada yoğun presle kilitliyorlar rakibi. Tymoschuk da en önemli parçaları. Arshavin Tottenham’a gitmek istedi, gidemedi ve büyük ihtimalle de kalacak. Ama hem Zenit taraftarları hem de Advocaat için kral öldü yaşasın yeni kral Danny. 30 verilmez bu adama dedik, 2 gün sonra golle selam yolladı. Ligde durumu toparlamak pek umurlarında olmayacak gibi bu sezon. Asıl amaçları Real Madrid ve Juve’ye ŞL’de bir sürpriz yapmak…
United hakkında söylenecek fazla bir şey yok. Saha’nın gönderilmesi yeni forvetin habercisi gibi. Berbatov büyük ihtimalle de. United’dan da bahsediyor olsak iyi bir forvet transferi şart gibi. Ronaldo sakat, Rooney de sakatlıktan yeni çıkmış olunca sistem çöktü. Tevez çabaladı bir şeylere ama yetmedi. Ferguson son hamle olarak forvete O’Shea’yı aldı kurtarıcı olarak! Scholes'un elle golünü de hakem yemeyince United tüketti kalan dakikaları. Sene başından beri oynanan iki Portsmouth, bir Newcastle, bir de Zenit maçı. 4 maçta atılan gol sayısı sadece 3. Hesap ortada, fazla söze gerek yok…

Maç bitti. Paul’le Manyoo’nun yenilmesini kutlamak için bara gittik. O bana Cascarino’yla aynı uçakta yolculuk ettiğini anlattı, ben de ona Hakan Şükür’le tanışma hikayemi. Sonra o yatmaya gitti, ben de bunları yazmak için buraya geldim…

Manchester United: Van der Sar, Neville (Brown 76), Ferdinand, Vidic, Evra, Anderson (O'Shea 60), Nani, Scholes, Fletcher (Park 60), Rooney, Tevez.
Zenit St Petersburg: Malafeev, Anyukov, Krizanac (Radimov 71), Puygrenier (Shirokov 62), Sirl, Denisov, Tymoschuk, Zyrianov, Dominguez (Arshavin 46), Pogrebnyak, Danny.


Goller: Pogrebnyak 44' , Danny 59' - Vidic 73'
Ref: Claus Bo Larsen (Denmark)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hakan şükür2le tanışma hikayeni burda da anlatır mısın..okumak zevkli olur..:)

Cenky dedi ki...

O hikayeyi anlatmıştı zaten futbolu bıraktı demişti yanlış bilmiyorsam :D

Adsız dedi ki...

kadir abi ben kuzen eren hakan şükürle tanışma hikayesini yaz bloga lütfen