27 Ağustos 2008 Çarşamba

Arshavin'i beklerken...

"Şu an itibariyle Tottenham'dayım diyebilirim. Vize başvurumu yaptım ve hazır olduğu anda kontrat imzalamak için Londra'ya uçuyorum. Herşey o kadar çabuk gelişti ki takım arkadaşlarımla bile vedalaşamadım..."

Tottenham'a transferini Reuters'e böyle açıkladı Pavlyuchenko. İşin ilginç yanı Tottenham resmi sitesinde henüz konuyla ilgili bir açıklama olmaması. Adam gidyorum imzaya diyor ama sallayan mı yok anlamadım. Günlerce Arshavin beklerken Pavlyuchenko geldi. Bir ara ikisininde alınması gündemdeydi ama sonra bütün dikkatler Arshavin'e kaydı. Şimdi o var belki sırada. Transfer için son 4 gün. Her an Berbatov United'a, Arshavin'de Tottenham'a gidebilir. Eğer olursa Bentley - Arshavin destekli Pavlyuchenko iki haftadır çektiğimiz çileyi dindirir...

Hiç yorum yok: