25 Temmuz 2008 Cuma

Wikipedia'ya göre Pizarro Galatasaray'da


River Plate başkanı Aguilar Pizarro'nun menajeriyle görüştüklerini ama oyuncunun yıllık ücretini karşılayacak durumda olmadıkları için transferin gerçekleşmediğini açıklamış. İşin ilginç yanı görüşme talebinde bulunan kişinin Aguilar değil Pizarro'nun menajeri olması. Yani şu bizim basında sık gördüğümüz "Ronaldinho Aziz Yıldırım'a haber yolladı" tarzı bir durum.

Ben tam haberi Türkiye'ye gelsin diye yapacaktım ki Wikipedia onu Galatasaray'a getirmiş bile. Bizim basında birşey yazmıyor ama haberi yapan Wikipedia olunca ihtimal vermiyor da değilim. Haydi hayırlısı...

İncelemek isteyenler için link burada (Tamamen geyik amaçlı yazdım. Yanlış anlaşılmasın. Ama gerçekleşirse Türk Spor Basınında ilk ben yazdım diye yaygarayı basarım:)

3 yorum:

ywz dedi ki...

birazdan wikide afyonkarahisara transfer etcem pizarro yu.
onunda haberini yap, gerceklesirse yaygara kopartabilirsin.

Adsız dedi ki...

ahahaha ne komik bloggersın sen yaw bole ..turk basınında ilk kezmiş muhauha...

Adsız dedi ki...

Wikipedia kaynak he :D
Oy oy oyyy,Afyon'da fazla kalmasın ordan Beylerbeyi'ne gönderelim bizim altyapıda pişsin biraz daha ...