25 Temmuz 2008 Cuma

Pizarro haberi

Dün Pizarro'nun Galatasaray'a geldiğiyle ilgili haberi yaptığımda özellikle bazı arkadaşlar yanlış anlayabilir diye altına ciddi olmadığımı belirten bir not düştüm. Buna rağmen bazı arkadaşlar bloggercılığıma ve wikipedia'yı kaynak göstermeme sataşmış ve alay etmişler...

Açıklayayım: Ben Pizarro haberini menajerinin kulüplere önermesine gerek olmadığını, zaten iyi bir futbolcu olduğunu ve Türkiye'ye gelirse iş yapabileceğini belirtmek için yapacaktım. Sonrasında Wikipedia'da hangi takımda kaç gol attığına bakacakken o haberi görünce böyle bir geyik çevireyim dedim. Başka da bir amacım yoktu...

Blog; para yatırılmadan, hobi amaçlı yapılan ve okunması için kimsenin kafasına silah dayanmayan bir olaydır. Benim bloggercılığım bu kadar arkadaşlar. Beğenmeyenler kusuruma bakmasınlar. Emek verilerek oluşturulan bir bloga normal şartlarda hiçbir şey yazmayıp sadece eleştiri ve alay için comment yazmanın doğruluğunu sorgulasınlar lütfen...

3 yorum:

Flamboyant Striker dedi ki...

Sen yazmana bak, boşver yorumları. Hatta bunu da boşver, hehehe :)

Adsız dedi ki...

neyse ögrenmiş oldun sende wikipedia'yı...

ciddi olmadıgın konularda baska forumlarda baslık acma o halde turk basınında ilk defa blogumda tıklayın die...

(bkz)
http://www.bahisklavuz.com/vbulletin/showthread.php?t=47653

Adsız dedi ki...

http://www.bahisklavuz.com/vbulletin/showthread.php?t=47653