8 Haziran 2008 Pazar

Henüz bitmedi...

Konuşulacak fazla birşey yok. Gücümüz yetmedi Portekiz'e. Fatih Terim Ronaldo'yu, Simao'yu, Nuno Gomes'i, Deco'yu kitledi ama Pepe gelmedi aklına. Rakibi kilitleyip beraberlik koparmak için çıktık maça. Kaleyi bulan tek şutumuz var o da Mevlüt'ün Ricardo'nun üstüne giden şutu. Kazım'ın kanadı dışında hiçbir hücum opsiyonumuz yoktu. Orta sahada takımı yönlendirmesi gereken Emre, Moutinho karşısında yok oldu. Yüzünü rakip kaleye dönemedi bile. Daha iki maç var. İsviçre - Çek Cumhuriyeti maçını da izledik. Bizden üstün takımlar değiller. Yok şu oyuncu neden kadroda değil, şu olsa yenerdik tartışmaları çok saçma. Maçtan sonra televizyonlarda skora göre yorum yapanlar fırsatı kaçırmayıp başladılar eleştiriye.

Dediğim gibi gücümüz yetmedi. Kim olursa olsun oynadığımız oyun değişmeyecekti Portekiz'e karşı. Fatih Terim Tuncay'a neden 90 dakika sabretti anlayamadım. Belki Gökhan sakatlanmasa Tuncay - Arda değişikliğine gidecekti. O son hakkını Semih'le kullandı. Nihat'ın bu sistemde tamamen etkisiz kaldığı ve harcandığı aşikar. İsviçre maçına da aynı düzenle çıkmayız büyük ihtimalle. Bu arada Gökhan Zan'ın İsviçre maçında oynayamama durumu varmış. İnşallah...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hay çok yaşa hocam, altına imza atıyorum. Ben açıkçası yazacak bir şey bulamamıştım bloguma, sanki demek istediklerimi okur gibi oldum.

Bir inşallah da benden Gökhan Zan'ın olmayışına. Emre Güngör'ü oynatmak yerine acaba Hakan Balta'yı oraya çeker mi hoca? Aman Fatih Hoca, bu sefer farklı olmaya çalışma.