4 Nisan 2008 Cuma

Benim adayım Laudrup

Bu haftasonu Barca'nın Betis'e 2-0'dan verdiği maç ve akabinde Beguiristain'in basına verdiği demeç sonrasında Rijkaard'ın yerine düşünülen ilk isim olarak Guardiola atıldı ortaya. Garipsedim bu durumu çünkü henüz Barcelona B dışında bir tecrübesi yok Guardiola'nın. Acaba Barca yönetimi kulübün başarısız performansını takımın sembol isimlerinden birisiyle mi unutturmaya çalışıyor dedim ama Laporta ve Özhan Canaydın aynı mentaliteye sahip değildir herhalde. Bir anlam veremedim ve spekülasyon olarak gördüm bu haberi.
Bana göre Barcelona yönetimi Laudrup'u getirmeli takımın başına. Guardiola'da yardımcısı olabilir. Laudrup iki yıl Morten Olsen'in yardımcılığını yaptıktan sonra Brondby'de ilk teknik direktörlük sınavından başarıyla ayrıldı. İki Danimarka Kupası, iki Danimarka Süper Kupası ve bir lig şampiyonluğu. Belki Danimarka küçük bir lig diye düşünenler vardır diye o da bu sene Getafe'yle harikalar yaratıyor. Kral Kupası'nda finalistler ve Uefa'da yarı finali zorluyorlar.
Barcelona'da Cruijff tarafından yaratılan efsane kadronun baş karakterlerinden birisiydi Laudrup. Milan'a 4-0 kaybedilen Şampiyonlar Ligi finalinden sonra bağları kopmuştu Cruijff'la. Finalde oynatılmaması ve sezon boyunca da Koeman, Stoickhov ve Romario yüzünden yabancı sınırlamasına takılması onu Madrid yollarına düşürdü. Ama en azından Figo gibi para için satmadı takımını. İlla ki eski bir oyuncu getirecekse Laporta en uygun aday Laudrup'dur bence...

Hiç yorum yok: