30 Nisan 2008 Çarşamba

Barca'ya yazık oldu sanki...

Manchester'ın kazanacağını tahmin ediyordum ama silik bir Barca karşısında rahat sonuca giderler diye düşünmüştüm. Scholes'un golüne kadar herşey çok iyi gidiyordu Barcelona için. Savunmadan çıkarken yaptıkları basit pas hatasını Scholes gibi uzaktan şut konusunda ustalaşmış bir isim affetmedi doğal olarak. Yaptığı vuruş bana 2005'de Gerrard'ın Olympiakos'a son dakikada attığı, turu ve sonrasında şampiyonluğu getiren golü anımsattı. Scholes'un topa vuruş şekli ve topun aldığı falso arasında fark yok gibi. Gol sonrasında bir süre Manchester saldırıyor gibi gözükse de maç sonuna kadar Nani'nin direği sıyıran kafası dışında başka pozisyon bulamadılar. Messi'nin çabalarını gole çevirecek bir başka isim olmadığından kaybetti Barcelona. Maçın neredeyse tamamında üstün olmalarına rağmen, son dakikalarda Henry, Bojan, Gudjohnsen ve Messi'yle forveti dörtlemesine rağmen gol bulamadı Rijkaard. Bir haftada 3 önemli maça çıkan Manchester bu savunma futbolunu daha ne kadar sürdürecek merak etmeye başladım. Ronaldo mu Messi mi tartışmalarında turu geçen tarafta olduğu için Ronaldo'yu seçmek büyük haksızlık olur. Barcelona'da tek kaybetmeyendi Messi dün gece. Mükemmel bir oyun oynadı ve kazanamamalarına rağmen maçın adamıydı bana göre. Varsın Uefa Scholes'u seçsin...

Hiç yorum yok: