15 Temmuz 2008 Salı

Kral Dubai'ye!

25 günlük Valtur maceramı nefretle hatırlayacak olsam da iyi olan tek bir anım vardı. O da tesadüf eseri Hakan Şükür'ün yatla bizim otelin koyuna gelmesi ve benimle tanışması. Formamı imzalattım, fotoğrafımı çekindim. Fotoyu alamadan geldik gerçi ama sağlam ellerde. En kötü ihtimal yaz sonu elime geçer, ben de blogda yayınlayıp havamı atarım artık...
Ama hava atacağım konu şimdi başka. Kral'la konuşurken nereye gideceğini sorduğumda "Kesin olarak Dubai" dedi bana. Hani vardır ya Fotomaç'da falan. 100 tane isim yazıp birisi gelince "İlk biz yazmıştık" diye haber yaparlar. Ben de şimdiden herkese söyleyeyim. Hakan Şükür Dubai'ye gidecek. Bizzat kendisiyle yaptığım görüşmede öğrendim. Yani Türk spor basınında ilk kez bu blogda:)

2 yorum:

CaYKeSh dedi ki...

MLS ye gidecekmiş galiba çocuklarının eğitimi için.. değiştirmiş olabilir kararını

Adsız dedi ki...

Hocam Hakan Sukur espri yapmayi sever,o tatile gidecegi yeri soylemis olmasin sana:)