13 Temmuz 2008 Pazar

Geriye dönüş...

Yaklaşık 25 günlük bir aradan sonra bloga ilk defa yazı yazabiliyorum. Başladığımdan beri en fazla 4 günlük ara vermiştim. Gözümden deli gibi uyku aktığında da, hastalıktan yataktan kalkamıyor olsam da hiç yazmamazlık yapmamıştım. Adeta çocuğum gibi olmuştu bu blog...

Kimi arkadaşların bildiği üzere İtalyan Dili okumaktayım. İtalyanca'yı iyice geliştirelim diye 25 gündür burada çalışıyordum. Şerefsiz İtalyanlar çalıştırdığı personeline bile internetin saatini 17 milyon yapınca biz de blogdan bu süreçte ayrı kaldık. Mini Club'de İtalyan veletleriyle güzel bir bağ kurmama rağmen günde 20 saat çalışmamı istedikleri için bu macerayı sonlandırıp dönmüş bulunuyorum...

Bundan sonra başka bir yerde çalışmaya gider miyim bilmesem de bloga eskisi gibi özen göstererek yeniden yazılara başlıyorum. Ayrı kaldığımız süreçte bloga giren girmeyen herkese teşekkürler. Ve tabi en büyük teşekkür de birşey yazmamamıza rağmen bizi kardeş bloglarından çıkarmayan Aceto üstada...

1 yorum:

Cenky dedi ki...

Ben de çıkarmadım ben de :D Şaka bir yanı hoş geldin tekrar, kelimeler kifayetsizdi gerçekten sen yokken. Bir de o fiyatlar haftalık herhalde :D