5 Mayıs 2008 Pazartesi

Sivasspor neden kazanamadı?

Herkes skora göre bir sürü yorum yapacaktır zaten. Bana göre Sivas'ın kazanamamasının tek bir sebebi var. Yönetim kurulu ve Bülent Uygun. Galatasaray şampiyonluğu büyük ölçüde garantilemesine rağmen, İstanbul'a döndüğü gibi kampa girecek. Basınla sadece bazı oyuncular görüşebilecek, antrenmanların sadece bir kısmında gazetecilere görüntü izni verilecek. Oftaş maçı herkese göre bir formalite şu anda ama Galatasaray ciddiyetten ödün vermiyor.

Peki Sivasspor ne yaptı? Taktik antrenmanları geçtim, kondisyon antrenmalarını bile açtı herkese. Bir de oyuncuları motive etmek için 10. Yıl Marşı ve Mehter Marşı dinletiyor Uygun. Savaşa gidecek ya futbolcular çok mantıklı seçim. Maçtan bir gün önce gazeteye bakıyorum. Mehmet Yıldız Sivas'taki tarihi bir caminin önünde "Zafer bizim olacak." diye röportaj vermiş. Sadece Galatasaray maçı için söylemiyorum. Fenerbahçe ve Beşiktaş maçlarından önce de aynı sahneler yaşandı. Futbol toplarından 'gol' diye yazıp poz verenler, "Fener'e golüm var." diye baş parmağıyla işaret yapanlar... Bir başka hata da Bülent Uygun ve Mecnun Odyakmaz'ın sürekli demeç vermesi. Özellikle Bülent Uygun. Hiç susmuyor. Her gün basın toplantısı yapan bir teknik direktör var mı ondan başka? Tamam anladık 10 trilyonluk takımsınız. Ama bu iş ters tepiyor artık vazgeçin.
Şampiyon olmak takım oyunu ve futbolcuların özverisiyle olmuyor. Profesyonel yöneticilik hamleleri ve ağız ishali olmayan bir teknik direktör de gerektirir...

Hiç yorum yok: