22 Nisan 2008 Salı

Formasını da emekliye ayırın!

Haber aslında cuma gününün ama malum aile ziyaretimiz yüzünden giremiyoruz bloga kaç gündür. Ferdinand ve Carrick'le beraber Wes Brown'da sözleşmesini uzatmış Manchester'la. Hem de 2013'e kadar.
Bu adamı oldum olası sevemedim bir türlü. Senelerdir Gary Neville ya da Ferdinand sakat ya da cezalı olunca hep yerlerine 11'e giren ilk adam oldu. Sağ bek oynadığı zamanlarda olumlu bir ortasını göremiyorum. Savunmanın ortasında oyun kurma adına daha bir tane mantıklı pasını göremedim. Sorumluluk neredeyse hiç almıyor. Arsene Wenger olsa 24'ü dolmadan koymuştu kapıya. Ferguson 98'den beri oynatıyor ve adamdan memnun da. Bu sene kontratı bitiyor artık West Ham, Middlesbrough tarzı bir takıma gider diye düşünüyordum ki uzattılar yine kontratını. Bunu yapan Ferguson olmasa çok daha ağır konuşurdum ya şimdilik Allah akıl fikir versin diyorum sadece...

Hiç yorum yok: