23 Nisan 2008 Çarşamba

1 - 1'lerini yediler :)

Liverpool dört yıldaki üçüncü finale çıktı yine diyordum ki Riise'nin anlamsız kafa vuruşu geldi. Karşılaştıkları yarı final maçlarında Chelsea'nin Anfield'da attığı ilk gol olarak da kayıtlara geçti aynı zamanda. Mourinho - Benitez kapışmalarındaki gibi sıkıcı geçmedi bu sefer. Demek ki Benitez, Grant için bir takıntı edinmemiş henüz. Bu saatten sonra Chelsea turu verir mi? Bana düşük bir ihtimal gibi geliyor. Ne de olsa Liverpool'da şimdiye kadarki eşleşmelerin hiçbirinde Stamford Bridge'de gol atamadı. Mourinho'nun yapamadığını Grant yaparsa hakikaten içinden çıkılmaz, trajikomik bir hal alacak durum.

Oynadığı kötü futbol ve Fenerbahçe'yle eşleşmesi yüzünden şampiyonluk adayımın Chelsea olduğunu sadece yakın çevreme söyleyebilmiştim. Hala bu tezimi savunacak bir futbol oynamasalar da ben bu yıl kupayı alacaklar diyorum. Bu arada Chelsea ne çekiyorsa bu Star'ın spikerlerinden çekiyor. Barcelona eşleşmelerinde Ertem Şener Barca kongre üyesiymiş gibi davranıyordu. Dün de Gökhan Telkenar nedendir bilinmez Chelsea'ye salladı durdu. Star'ın spiker sorununa acil çözüm bulması dileğiyle...

Hiç yorum yok: