7 Mart 2008 Cuma

UEFA Gecesi

Öncelikle yoğun bir okul günü yaşadığımdan ve telekomun anlamsız internet kesintisinden mütevellit yazım bu saate kaldığı için özür diliyorum. Maçları izleme fırsatım olmasa da skorlar üzerinden birkaç şey söyleyebilirim sanıyorum.

Şampiyonlar Ligi'nin kralı İngilizler Uefa'da kötü bir gece geçirdiler cidden. Bolton'ın aldığı sonuç kimseyi şaşırtmadı. Muhtemelen Lizbon'daki rövanşta elenirler. Ligde kalma mücadelesi verirken buraya kadar gelmeleri bile büyük başarı onlar için. Bu arada Sporting'li Vukcevic'in performansı dikkat çekmeye devam ediyor. Everton'da İtalya'da hüsrana uğrayıp döndü. Artemio Franchi'den iyi sonuç alarak dönebilecek olan kaç takım olabilir ki zaten? Muhtemelen Fiorentina bu turu bırakmaz bundan sonra. Everton'da ligindeki dördüncülük kağışmasıyla devam eder yoluna.


Benim için gecenin en şok edici sonucu Tottenham-PSV maçından geldi. Açıktan sempatizanı olduğum Spurs'ün Uefa'nın favorisi olduğunu iddia ederken, kendi evlerinde
kaybetmelerini beklemiyordum açıkçası. Yine de Spurs deplasmanda da bu turu geçen taraf olabilir. PSV'nin rövanşta en önemli kozu taraftarı değil tecrübesi olacaktır. Bir dahaki maç gerçekten keyifli geçecek gibi. Rangers'ın Werder'i 2-0 gibi net bir şekilde yenmesi de şaşırttı beni. Okuduğum kadarıyla Wiese hatalıymış gollerde. Bu adam da hep önemli maçlarda yapıyor hataları. Juve maçını unutmadık hala. Rövanşta Werder'in turu geçmesi için çok uğraşması lazım ama zor gözüküyor. Getafe ilginç takım gerçekten. Ne zaman, nerde kimi yenecekleri belli olmuyor. Cardozo'nun erken kırmızısı da işlerine yaradı ama yine de Getafe'nin son iki yıldır yaptıkları göz ardı edilemez.



Benfica'da artık Camacho'yu kovsun. Leverkusen Hamburg eşleşmesinde düğüm çözülmüş değil gibi. 1-0 avantaj gibi dursa da rövanş kıran kırana geçecektir. Marsilya ligde de Uefa'da da Gerets yönetiminde yükselişine devam ediyor. Alınan skor iyi ama Arshavin'in attığı gol Zenit'e rövanş için umut verdi. Rusya'da kolay olmayacak Marsilya'nın işi. Bayern'e değinmiyorum bile. Zaten açık ara favorisidir bu kupanın ve dün gece bunu herkese ilan ettiler. Yine de beş gol ağır olmuş biraz. Üzüldüm de Anderlecht'e...

Hiç yorum yok: