16 Eylül 2008 Salı

Anlayan varsa anlatsın

Sezon başında sürekli bu sefer ilk 4 olacak dedim Tottenham için. Tabi bunu söylememde taraftarlığımın da ağır bastığı yadsınamaz ama 4 haftada 1 puan? Herhalde bunu kimse beklemiyordu Spurs'den. Maç sırasında otobüsteydim, izleme fırsatım olmadı ama isterse Tottenham'ın 5 topu direkten dönmüş olsun yine farketmez. 4 haftada 1 puanı yeni kurulan bir takıma bağlıyorum elbette ama nereye kadar böyle gidecek diye de endişeleniyorum. Bu kadar kaliteli bir takım, yeni de kurulsa Middlesbrough ve Sunderland maçlarından en azından 4 puan çıkarmalıydı. Villa'yı saymıyorum çünkü hem sezonu herkese göre daha erken açtılar hem de oturmuş bir sistem takımı. Sezon başlamadan 10 gün önce Roma'yı 5'leyen Tottenham'a ve sezon öncesi 6 maçta 13 gol atan Bent'e ne olduğunu anlayan varsa bana da anlatsın lütfen...

Hiç yorum yok: